Main

Yay Burcu Astroloğunuz Dünyayı Geziyor!🌎 Mısır #TravelVlog

Yay Burcu Astroloğunuz Dünyayı Geziyor! 🌎 Mısır'ı baştan başa gezdik! Şarm El-Şeyh'i çok sevdik bir daha gideceğiz😍🥰 Bizimle gelmek isteyenler iletişime geçebilir :) Detaylara cakmakcansu93@gmail.com adresimden veya aşağıdaki instagram adresinden ulaşabilirsiniz. https://www.instagram.com/authentica_uniquedestinations/ Sri Lanka VLOG 🌍 https://youtu.be/skH-5vSO188?si=x3rWd_WwNFnFPd8G Gerçekten "Hayalimizdeki Hayatı" mı Yaşıyoruz?https://youtu.be/0DEX1j3EBEk?si=TBoDk4d65NB94lg- Kendini Sevmek https://youtu.be/fakHHEtiJl4?si=AS4W73V2Na0Vd1EK Bu mesaj senin için🔮 https://youtu.be/_aSuaaK8vT8?si=ewnagnWYXs0jv7mh Copyrights: Weekender - Chris James ORFIUM (HEXACORP LTD) #travel #mısır #mısırpiramitleri #şarmelşeyh #sharmelsheikh #gezi #gezivlog #enerji #healing #şifa #ailedizimi #meditasyon #reiki #blokaj #bilinçaltı #mucizeenerji #mucizeenerjisi #pozitifdüşünce #pozitifenerji #milagros #milagrosastroloji

Milagros Astroloji

13 hours ago

[Müzik] Şarm'daki ilk günümüz şimdi bir turla güleri varm bir dalış şelli Dalış yapacağız su çok güzel Raz muhammed' de böyle bir tane Magic lake dedikleri bir şey varmış sihirli Göl 3 tane minik taş alıp bu Göle Dilek diliyor muss Şimdi ben de 3 tane Dilek dileyeceğim şarm şeyki son akşamımız otelimizin manzarası akşam çok hoş farşa kafede güzel bir yemek yiyip Bu akşamı böyle güzel dinlenmeyle kapatacağız sonra da bu akşam Kahire'ye yola çıkacağım yaz 89 saatlik bir yolculuk olacak Mısır'da ne
zaman Türküm deseniz hepsi İbrahim tatlı ses çalıyor İbrahim tatlı ses aramam şarkısını çalıyorlar Neden bilmiyorum Kahire'deki ilk günümüzde piramitleri ziyaret etmeye gidiyoruz Ve deveye bindim Tabii ki Bendeki pozlar yani İkinci gün de müzeleri ziyaret etmeye gideceğiz inanılmaz karışık bir yer Kahire Çok kalabalık Çok fazla trafiğin olduğu bir şehir benim arkadaşım olmasaydı burada ne oluru bilmiyorum Mısır'da para birimi bizim paramıza yakındı Ama bir gün içerisinde dolar 30 Mısır Pan 50 M
ısır poundun yükseldi Bu da Kara borsayı engellemek için hükümetin yaptığı bir şey zaten böyle elden taksiciler falan ğe bozuyor lardı artık işte her yerde yasal olsun diye bir günde enflasyonu yükselttik yani Kahire'deki ik günümüzde müzelerde bir ur lap gördüm Bu çok hoşuma gitti buradaki müzeyi çok çok çok beğendim Eski zamanlardaki urı görmek çok hoştu Yani kızları [Müzik] akşam Halili çarşısına gidiyoruz Ben tabi ki alışveriş [Müzik] yapıyorum He Mısır'dan Selamlar herkese harika bir otelde
yiz bugün otelim yerleşimde bugün Mısır'ın fayum isimli bir güzel ki yani Mısır beni her gün şaşırtmaya devam ediyor her gün şa çıkmaya devam ediyor Mısır piramitlerini gördükten sonra buraya geldik turumuzu bu şekilde planlamıştık E sonra da aslan ve luxera devam edeceğiz Akşam bir tren yolculuğu yaşayacağız onun için de çok heyecanlıyım trene binmeyi çok severim e Hindistan'da çok eğlenceli geçmişti tren yolculuğu Umarım bugün de çok güzel geçer öyle bakalım neler olacak nasıl geçecek Şimdilik
her şey yazımda her şey çok güzel gidiyor mırda çok güzel insanlar tanıyorum çok güzel arkadaşlıklar ediniyorum böyle sizinle güzel bir şey paylaşmak istedim çok güzel bir ya sevgiyi zenginliği bolluğu parayı bereketi bile kabul kucaklayarak da ve esas Hatta belki de bu şekilde daha çok Allah'a Tanrıya evrene ilahi benliğimize spiye daha yakın olabiliriz yani materyalistik olmak her zaman sanki Tanrıdan spiritüellik kopmak ve dünya malına saklanıp kalmak gibi algılanıyor ama biz materyal bir dü
nyada yaşıyoruz Yani bu ağaç materyal ben dokunabiliyorum bu madde Yani yani adına ne derseniz deyin Evren Tanrı Allah ne bileyim Bu da yehuda ne olursa olsun ismi ne istersek gerçekten kalpten ne istersek Bizi onunla mükafatlandırır ve bunu da çok severek çok mutlu olarak yapıyor ve onu Anamız için onunla bir olmamız için okuldur için yaptığını fark ediyorum hissediyorum gince kalbimizi sevgiye açtığımız zaman güzellikleri sonuna kadar yaşıyoruz Yani ben çok şanslıyım Çünkü bu dünyada hala yaşı
yorum Hala nefes alıyorum hala oyunun içindeyim çok fazla şeylerden geçti hastalıklardan geçtim ameliyatlardan geçti ama hala oyunda olduğum için şanslıyım ve Elbette bir yol bulacağım Elbette bir yol bulacağım Elbette bir yol bulacağım bu dünyayı görmek için bu dünyayı sevmek için ve bu da bu da sabahtan böyle bir birkaç gündür aklımda olan bir şeydi Mısır piramitlerini gördükten sonra o kadar fazla şaşırıp böyle çok büyük bir şey hissetmedim ama burada Mısır'ın Bir Köyünde köy köyün içinde eşe
ğin üzerine binmiş bir çocuk gördüm böle bir saniye falan boyunca o çocuğu gördüm böyle kendi kendine dolaşıyordu çok güzeldi ve böyle orada hüngür hüngür ağlamaya başlad yani nereden nasıl ne şekilde güzellikleri takdir edeceğimiz bize kalmış bir şey eee güzellikleri görmeye seçip seçmeyecek bir şey e o yüzden Umarım bu sizler için güzel bir hatırlatma güzel bir e mesaj olur her ne zaman bunu dinlerseniz o zaman sona kadar sizi bekleyecek Biliyorum belki yıllar sonra belki şimdi hemen ve bir İn
ziva kampı yapmayı düşünüyorum Mısır'da yoga ve meditasyon Tabii ki bir dolunay zamanına denk getirip Dolunay meditasyonu ve yoga kampı e birkaç günde bir iki günlük sadece bir İnziva olacak diğer tur programlarından farklı olsun istedim işte burada yapacağız Çok güzel olacak seremoni akşam Işıklar yandığında harika görünüyor sabah yogası meditasyon ve akşam da aynı şekilde meditasyona oturacağımız huzurlu yer burası çok güzel olacak oğlak burcu arkadaşım Mona insanlara çakralarla alakalı bilgil
er veriyor ve biraz sonra da burada yogalar başlayacaklar çok hoş bir yer çok huzurlu enerjisine bayıldım buranın ii Nasıl gözüküyor [Kahkaha] işsiz şu an Mısır'da trendeyim Bu benim küçük kabinim Burası Yatağım biraz dağlık ama olsun yol hali yani askımız var lobum bile var kabinin içinde prizler Var bu akşam asmana gidiyoruz bu gece burada yataklı tren olduğu için burada uyuyacağız sabah 88'de asmana olacağız Eee güzel bir tren güzel bir yolculuk oluyor eğlenceli farklı bir deneyim farklı kült
ürler e güvenli yani şey Hindistan'daki perdeyle kapatılan trenden sonra böyle kapısı kitlenen falan E işte böyle güzel ışıkları yanan ambiyanslı ambiyanslı bir tren olması güzel olacak bakalım Günaydın Saat şu an 6 Normalde asla bu saatte kalkm ok uklara bu böyle bir şey oluyor işte kendiliğinden kalkı veriyorum da odamı tren adamım ışıklarla süsl böyle doğ eki gibi olsun biraz hava çok güzel tren yolculuğu çok güzeldi Hiç sarsmadı yani hiç anlamadım bile böyle ufak şeyler Hani sallantılar B bö
yle Beşik gibi böyle bir salıncak gibi oldu Çok güzel oldu E çok rahat geçti Yani yolculuğumuz çok şükür çok güvenli geçti yani şu kapılar Ç zaten o yüzden insanı çok rahat diyor hani Hindistan'da Mesela şey yapmıştık sadece perdeler vardı öyle yazmıştık O yüzden yani şu an çok güvende hissediyorum ve Sesimin kusuruna bakmayın Birazcık böyle yeni uyandığım için tuhaf çıkıyor olabilir ses ona bile Çünkü şu an çok tuhaf turumuzun kısmındayız ilk önce şe inmişti orada biraz güzel zamanlar geçirdik
sonra kahireye gitleri görmeye orada çok sevdiğimiz bir arkadaşım bizdir güzel Yemekleri yedik çok güzel insanlar tanıştık sonraa gittik kaldık manzaral geliyor zahirden sonra Puma gittik fayum çok güzeldi Tunis köyünde kaldık muhteşem bir yerdi böyle yani yıldızları izleye bildiğimiz sessiz sakin çok tatlı bir ortamdı çok güzel insanlarla tanıştım orada yoga eğitmenleri tanıştım bir sürü arkadaşım oldu Mısırlı kızlarla tanıştım çok güzel bir deneyimdi benim için Yani kadınlar gününde böyle bir
sürü kadın arkadaşım oldu Mısırlı hepsin el böle buradan Hepsine hepsine buradan çok öpücükleri selamlarımı gönderiyorum Dünyanın her tarafında kız kardeşlik kız kardeşlik ya çok güzel bir şey hani hemen şey denilen bir şey olursa mutlaka Hemen bize yaz işte ne olursa olsun sana yardım etmek isteriz elimizden ne gelirse sana bir şek destek oluruz yani çok çok güzel bir şeydi bunu hissetmek benim için çok güzel bir armağan oldu tanıştığım yoga eğitmeni Mona E çok tatlı bir kızdı çok çok şeker bir
isi e o da şey oğlak burcuydu en yakın arkadaşı da yay burcuydu Ben dedim ki benim de en yakın arkadaşım oğlak burcu Yani bu oğlaklarla yayların bir Anlaşması birbirini tamamlaması çok güzel bir his E onunla çok güzel şeyler yapacağız Umarım diliyorum ki böyle çok çok güzel etkinlikleri imza atacağız beraber yoga meditasyon nefes farkındalık ayurvedik çalışmalar yapacağız Mısır'da ki Mısır'a götüreceğim turlar bunlara yer vermek istiyorum mekanı buldum işte bu böyle bir insan oldum Ve bu yani be
n sadece karşıma çıktı sadece karşıma çıktı Allah bunları gönderdi gibi bir şey oldu yani ben sadece böyle bir şey yapmak istiyorum dedim tık tık tık tıkık tık tık karşıma çıktı ve çok Şaşır hiç beklemediğim bir anda karşıma çıktı aramızdaki o Sinerji işte dişil enerjiden enerjiden çakralardaki birbirimizi yıllardır tanıyormuş gibiydik dünyanın öbür O da İstanbul'a gelmiş Türkiye'ye gelmiş İstanbul'u çok seviyormuş E işte kökenleri Osmanlılara dayanıyor ailesinde Türkler Osmanlılar varmış E yani
dünyanın öbür yıa böyle sizin sizi gönülden anlayacak sizin enerjinizi meç olacak insanlarla tanışmak Yani benim yani bu dünyada şu dünyayı görmekte dünyayı gezerken karşılaştığım şeyler arasında en sevdiğim en en en sevdiğim kısım bu E çok güzel bir deneyimdi Umarım onunla çok güzel projelere imza atacağız çok güzel yaga ziva kapları yapacağız beraber e o İst bir kez daha ne kadar minnettar olduğumu bu dünyada olduğum için bu dünyayı görebildiğim için bu dünyanın güzellikleriyle sarmal andığım
için ne kadar Sevinç dolu olduğumu ve sadece bir şeyleri e yoluna koymak için bir şeyleri yapmak için Harekete Geçmek istemek e ve bunun için çaba göstermek sonra gerisini evime Allah'a bırakmanın en en en en güzel Eee aracı olduğunu her seferinde görüyorum yani öyle bakalım asvan mü Sonra bizi neler bekliyor nelerle karşılaşacağız kimlerle tanışacağız YP yeni maceralar yaşayacağız tren istasyonunda bir çiftle tanıştık Belgrad'dan geliyorlarmış onlar da bizden sonraki TR Bindiler aramızda böyle
bir yarım saat bir mesafe olacak onlarla orada buluşacağız beraber dalışlara gideceğiz asan orada turlar yapacağız as' geldik artık trenden ayrılıyoruz güzel tren yolculuğu için teşekkür ederim geldik kım [Müzik] geldik el sallayın dans senin hadi bizi alacak olan arabamıza geldik kızlar selam söyleyin Allah çok hızlı hareket ediyor ağı kapa kap Tamam tamam ben ne bileyim kalı misafir evin kalı asan lavların House diye her yer böyle rengarenk çok güzel dışarıda çarşımız var ondan sonra müzikler
çok güzel yardımcı oluyorlar bize güzelimiz var nubian köyevi misafirhane son günümüz gne çok güzel başlıyoruz rengarenk kö evinde kendim böle Masallardaki prensesler gibi hissediyorum Biraz sonra luxa doğru devam edeceğiz yola çıkacağız Ama önce böyle Nil nehrinin güzelliğini bu renklerin Şahane uyumunu böyle içime çekip sabahın tadını çıkartıyorum bur Umarım tekrar tekrar tekrar buraya gelirim çok çok sevdim Buradaki insanların sahipliği Güler yüzü kibarlığı beni çok etkiledi yani o köy insan
ının gerçekten o güzel kalpleri no Thank you go dri ising şimdi Mısır'da [ __ ] kfa çıktık bakalım bileklerimiz kaç oldu ben saymıyorum Bu arada Allah parak tapak yanındayız şimdi çok güzel bir yer çok etkileyici kızlar selam verin size size ne veriyorum tam öğrenci mi Tamam öğrenci öğrenen ama şey 30'dan büyük almıyor bak Beni almadı aldı mı seni tamam ud istiyor benden ya 30 yaş Sen nasıl gösterm o çocuk da b Sen sen sen çok genç gösteriyorsun ev diyorum ben 30 değilim ya 30 gibi [Müzik] göste
r ekan [Müzik] alın bakalım İstanbul kıı görüyoruz oradaki ortadaki [ __ ] Sağdaki soldaki de oğlun kayık otoparkı Hani K yol omuzların gidiyor ya şeyler onları buraya ediyor geldikten sonra bütün buradaki heykellerin hepsi RAM ait hepsi manzaralı otelimize geldik çay kahve ikram ettiler arkamda çok güzel Eee Bahçeler var aslında biz şu anda Bir köyün içindeyiz Eee West Bank of Luxor dayız arkadan çok güzel böyle gemiler geçiyor bu izleyebiliyoruz oldukça otantik böyle değişik Bir yerdeyiz şöyle
birazcık içerim Şimdi size göreceğim yani her Detay o kadar güzel ki Her yer o kadar güzel güzel yani muz ağaçları muhteşem bir yer yani a hemen bir tanesini çiçek takmam yok mu benim Ama bu diyordum ki bunu sür tatilinde Hi şişek takmadım kafama bir tane alabilir miy el şur havuzumuz var Evet burada kahvaltı yapabileceğimiz güzel bir masalar var şöyle arkamız havuz Belki biraz sonra giyinip gideriz Muhtemelen biraz dinlendikten sonra çok güzel yani güzel otelimizin girişi H AIM şey battı çıkak
ayak ğum için girişi Odamızı göstermek istiyorum a r yukarı nelere çıkıyor acaba Hadi çıkalım Ay korktum kız baksana Orada biri var sandı Allah sıkar etmesin her yere bir Mumya koymak zorunda mısınız ya arkada bak takip ediyor vall 4 be kat oldu çıkıyorum Hala şöyle merdiven Arkam merdiven şöyle bir geldim E Çatı Katı yani şey teras çatı terası gibi bir yer Nil manzaralı yine bunu göstermem lazım Çok güzel ya çok sakinleştirici bir yer Nefes nefese kaldım Tab y burada genelde otelimizin yukarıd
an görünüşü tarım yapılıyor gördüğünüz gibi insanlar çalışıyorlar Bir sürü eşekler var burada herkes eşeğe biniyor çok güzel ya aşağı iniyordum merdivenlerden gene beni korkuttu ya Birisi Var zannediyorum Allah H Ama yok tabii ki şimdi otelimizin kaldığımız Odamızı manzarasını göstereyim size E kapı açıktı diye hatırlıyorum muhteşem bir kuş yani çok mutluyum Gerçekten iyi ki Burayı seçmişiz s işte bir hayır vardır öyle kuş sesleriyle odamıza giriyoruz Burası odamızın Salonu arkadaşlar şakası bay
ağı bayağı mutfağımız var al al 25 sene hiçbir Savaş olmadan barış içinde Mısır'ı yönetmiş bir de üst üstlük Gezmiş Travel Queen ya Best kankamsın şu an Mısır'daki eat Home Rice Rice vall Paris Restoran Bakalım nasılmış şimdi çok lezet very enjoyable i i love it al doğru yola çıkacağız loru artık arkamızda bırakıyoruz şimdi bavullarımı şurada şoförümüz bekliyoruz Ramazan olduğu için her yere böyle Işıklar asmışlar Mısır'da Hindistan'da da böyle dival ışıkları görmüştü çok mutlu olmuştum Burada d
a bir sürü E dekorasyon var Işıklar var şerde camilerde bu tarz ışıklari görebiliyoruz çok güzel bak bana pis Mısır'da son gecemiz şimdi otelimizde taksiyi bekliyoruz sonra hava limanına gideceğiz bir dansöz gösterisi var otelde E biz de yemeğimizi yedik işte birkaç son magnetler imizi falan aldık Ondan sonra gideceğiz bakalım yani çok ilginç bir deneyimdi bir sürü insanla tanıştım bir sürü bağlantılar elde ettim arkadaşlarıma çok güzel vaker geçirdik Umarım daha güzel ülkelerde yine tekrar bir
bir sürü Anılar biriktirmek istiyorum Ne güzel bir uçak olur çok güzel bir yolculuk olur Rahat Geçer inşallah bu gece uçakta uyuyacağız yani yarın sabah İstanbul'da olacağız Hadi

Comments

@eprohoda

Milagros~ Good night~ total awesome done,